lørdag 26. september 2009

Et kjapt innlegg

I skrivende stund sitter jeg hjemme i go-stolen og ser tilbake på gårsdagens avskjeder og kjenner på at: Ja det kunne nok vært koselig, gøy, berikende og komfortabelt å sitte med latterkrampe/sove/spille kort/spise normal mat på hald. Resten av Hald-crewet hadde det vært meg en fornøyelse å kunne bruke der tid på, men livet går sin gang og det skal jammen meg være meg en fornøyelse å oppleve UGANDA om under en uke også! Jeg kjenner det kribler i magen med tanke på nye muligheter, den nye hverdagen vi kommer til å få og alle menneskene vi skal bli kjent med!

Den siste innspurten før et halvår med nye opplevelser blir den vanlige pakkerunden, men den får vente på seg til tirsdag/onsdag.

Da håper vi på at alt som omhandler reising går glatt!
Slapp av...

1 kommentar:

  1. Det er godt å høre at du tar livet med ro!
    Ble en kjap avskjed på Hald, menmen. God jul og godt nytt år!

    Keep it going, CF!

    Hilsen Åsta&Joffe

    SvarSlett