onsdag 6. januar 2010

En lite hverdagslig hverdag hver dag.

AFRIKA
"Muzungu how a you?"
Tiden raser, vi er igang igjen og det er faktisk blitt futt på sakene i FOCUS campen! En ny start er ikke å forakte!

"Aunty Melany how a you?"
De vakre hjerteknusertne av noen skrikerunger jeg bor med vokser og bli eldre de og.

"Madam Nakimuli are you OK?..are you sure?"
Og, jeg har i løpet av juleferien skaffet meg flere venner som jeg ikke trenger å snakke om været med, og det er jo positivt.
"Madam, can you drive?"
En grei traffikkløs boda-tur med sjoføren bakpå følger...
Tilbake til en hverdag bestående av lite hverdagslig


2 kommentarer:

  1. Hei, Malene. Veldig artig å lese korleis du har det. Eg prøvde å sende julebrev, men eg kom ikkje gjennom på hotmailadressa di. Ikkje har eg fått til å sende meldingar på bloggen din heller. Eg håper det er eit dataproblem og ikkje ei tante som er dataidiot. Ha det godt, og kos deg vidare

    Helsing Gunhild

    SvarSlett
  2. Takk takk:D jeg vet ikke jeg, Flere har visst hatt problemer med å kommentere på bloggen, jeg skal se om jeg kan stille inn på noe.
    mailen min er ma_lene_@hotmail.com jeg har fått julebrev hjemmefra. Hadde vært koselig å sett ditt. kanskje mamma kan sende det.

    Jeg har det fint:D og jeg skal sannelig kose meg videre! snakkes:D

    SvarSlett