tirsdag 4. januar 2011

The return of the Malene

Jeg innser at bloggprosjektet mitt var litt døfødt. Ikke bare litt, men heller fullstendig døfødt. Etter 5 uker med intens kirkehistorie lesning, eller, intens utsetting av kirkehistorilesning, fikk jeg en velfortjent ferie. Her har det vært glade jul, einebærbusker og engler som faller ned i skjul for å si det sånn. I tillegg til det er det med skam jeg også innrømmer at fjesbok bruket har gått gradvis opp i takt med julekakene og års-kavalkader på TV. Etter en heidundrandes nyttårsfeiring på KRIK explore hvor jeg fikk mine fordommer både bekreftet og avkreftet av henholdsvis fenomener og personer, er jeg hjemme igjen og ikke helt klar for take-off til Uganda i morgen tidlig. Veldig tidlig i morgen tidlig. Tidlig er nøkkelordet her.

Til tross for timer alene på fly, satser jeg på at det blir en fin tur. Grunnen til at jeg drar er hovesaklig for å sjekke ut de to ny husene som er bygget for NewStart prosjektet, ta bilder, videoer, møte kjente og spise pannekaker og mango smoothie på javas i strålende solskinn.

Og med det vil jeg ønske alle sammen en god Januar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar