torsdag 5. november 2009

En afrikansk vei



November er godt i gang. Vi har vaert her i over en maaned allerede. Jeg som trodde jeg var tidlig ute med to ferdige bokrapporter og nesten ferdig disposisjon til oppgave, tok feil. Tiden raser av gaarde og snart er det infield og jul. Alle vet at julen begynner i November, minst.

I gaar natt hadde jeg en droem rundt kl 3. Jeg droemte at jeg snakka luganda paa gata i naerheten av kontoret til FOCUS. Jeg klarte ikke aa utrykke meg og kjente en stor frustrasjon og irritasjon. Etterhvert forsto jeg i droemmen at det ikke var pga lugandaen jeg var rustrert men fordi jeg kanskje var uvel. jeg laa en stund aa tenke paa hvor utrolig irriterende det var og hvor lite lyst jeg hadde til aa vaere uvel, dette var en av de droemmene der man ikke vet helt naar man ikke droemmer lenger. Etter en stund med fornekting av uvelhet gikk det ikke mer. Endelig fikk jeg min reiseoppkastrunde. Utpaa formiddagen ble jeg sendt til klinikk for aa sjekke at det ikke var malaria, men det var det altsaa ikke, heldigvis. Saann ellers er alt ok. Det var faktisk paa tide med en ferie.

Jeg liker meg bedre og bedre, og det er rart at det bare er 5 maaneder igjen.
Bildet ovenfor er helt tilfeldig av en afrikansk vei, og et produkt av at jeg har daarlig samvittighet fordi jeg ikke faar lagt ut noen av mine egne bilder. Jeg har vaert litt forsiktig med aa ta saa mye naa i starten, em har da endel! saa snart nettet paa kontoret kommer tilbake skal det bli andre boller..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar