tirsdag 9. februar 2010

En utrolig fremgang og en brå slutt

Jeg sitter på kontoret med en litt hoven tommel, aner ikke hvorfor, men det er vel Afrika..


FOCUS lå for døden. Jeg var på kondolerings-opphold. Gud gjorde ett mirkakel, og Focus er i gang med en utrolig fremgang! Flere studenter og samarbeidspartnere har kommet innom kontorene etter hjelp den siste måneden enn de tre første av oppholdet mitt til sammen. Vi har kontroll! Vi bygger forhold. Vi møtte hele komiteen for hoved CU-et på Makerere og hadde en konge kveld:D

Det har vært bra å få være med på en slik prosess, det kjipe er at per dags dato har jeg 57 dager igjen til å følge med videre på denne prosessen.


Jeg har også fått flere gode venner og har det egentlig innmari bra! 57 dager...Men alikevel er livet mitt i Norge. Alt har en slutt og vi kan ha glede over minnene.



Desverre finnes det enda bråere slutter enn 57 dager. Faren til en venn av meg døde brått i en traffikk ulykke. Jeg var ikke med i noen begravelse men resten av tradisjonene rundt det har jeg fått oppleve på nært hold. Når noen dør drar man å besøker familien så fort som mulig og er der gjerne hele natten. Vennene mine heter Elon og Elisha. Elon er 19, som meg. Det var utrolig trist å se dem sørge over faren sin. Vær med å be for familien:D




Min lekekamerat, Melony

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar