torsdag 1. oktober 2009

Og så var sirkuset i gang...

Jeg fler det ville være å forsømme mine plikter som informasjonsarbeider å la være å skrive på bloggen i dette øyeblikket som er slik en milepæl i mitt liv sålangt. Regnet høljer ned på takruta og det er jammen meg ikke så lite kjølig ute om dagen heller, selv om vi liker å tro at vinteren ikke står på dørkarmene. I morgen derimot blir det varmt, kanksje litt regn, det vet jeg ikke noe om. Jeg skal kjøre rundt i Kampalas gater og se liv og røre som aldri før. Jeg vet ikke om "vi" som i teamet har fått vite noe om hvor vi skal bo eller akkuratt hva vi skal gjøre der nede. I såfall har ikke jeg fått det med meg, som vanlig, så det blir jo spennende å se da.
FAQ:
Gleder du deg? Neeeio, sikkert, det blir sikkert helt konge. Det det tar vi når det kommer.
Hva skal du gjøre?Vet ikke, studenter og barn i slummen
Hvor lang tid tar turen?10 timer 14 hvis man regner med venting.
Er du ferdig pakket?Nei, blir nok ikke det heller.
Sånn ellers da? Sånn ellers er ikke 6 måneder så utrolig mye og vi kommer til å få det så kult at det kommer til å rase avgårde i en fei. sånn ellers får jeg nok noe mer interessant å skrive om snart. Og nå skal jeg sove meg noen få timers søvn før sirkuset er i gang.

Og som alltid: Slapp av, verden er ikke mer stor å skummel enn du gjør den til selv så lenge man ikke er iddiot.

1 kommentar:

  1. Håpe du fær 6 gode månender i Uganda!
    Var der sjølv i Kampala med Focus for 3 år siden!
    Et kjempe år, så bare å nyte tiden du har der nede:

    Lykke til!

    SvarSlett